Sunday 26 February 2012

●•♥❤•● Sumpah aQu pom Rindu & sayang ko sesangat.. ヅ

Assalamualaikum !



Entry ini adalah untuk my BELOVED RUMATE + my BESTPREN FOREVER aq SI CHUICHUI tu iaitu perasaan aku lepas baca blog dye yg bertajuk TERBIAR :'(



Sedih sangat lepas baca entry eqa..yerrrr aku mengaku aku pom rindu dye sgt2..Biase lau bangun tido jer terus tgk dye..Mane2 pegi pom mesti ngan dye ,pegi makan, bangon lewat same2 lau weekend,ke kelas,kua berjimba2 n even dye skype nga pakwe kesayangan dye si Iwan tu pom, aku akan cibuk sama join gelak2 ngan si pipi pau sy tuhh..

nie la dak pipi pau tu ! <3

Tapi sekarang..................
Semua dah tak sama cam dulu lagi .  Dye ngan hal dye & aku ngan hal aku . Sunyi hidup aku, xceria2 cam dulu agi..:(

Semua nie terjadi apabila kiteorang ditempatkan di hospital yang berbeza . Dye di Hospital Sungai Buloh & aku di Hospital Tunku Ampuan Rahimah.Kiteorang terpisah jauh. And yang paling teruk, aku terpaksa stay dekat hostel di Klang :(

Kiteorang pun tak mintak semua nie..sobsob em mase nak dtg sini hari tu,dye tolong angkat beg aku..kiteorang peluk..tacink sgt..mase tu ase nk kua je air mata aku..tapi aku tahan jer..


Kalau korunk nak tau kiteorang nie sweet tau..^^ 
Lau korunk nk tau sepanjang persahatan kteorg , kteorg tak pernah mengbahasakan "aq ko" . kteorg pom baru perasan sume nie taw. Panggilan nama EQA & SHA telah kami bahasakan sejak first2 kiteorang kawan lagi.. Kteorg pom pelik gak,sedangkan semua ngan kawan2 yg laen,kteorg bhasakan aku ko..hahaha SWEET TAK KTEORANG ?? :P *even korunk cakap tak sweet, aku nk cakap sweet gak coz nie blog aku, so aku punya pasal larrhh ! 

KENANGAN KAMI <3 cincin burung helang sama tapi warna berbeza..:)
 Although lau bab makan + shooping lak,kteorg mmg yg jenis same2 giler dalam aktiviti tak berfaedah nie.Tapi dye agi kuat makan cket dari aku. Bagi jer ape,inshaallah habis. kehkehkeh 

The truth is we are so sweet ! right?

Menghentam pizza smpai licin pinggan..! haa ambik ko

Hubungan kami erat sgt da macam adik beradik.. Kalau boleh,aku nak persahabatan kiteorang nie smpai bler2.Semoga Tuhan makbulkan doa aku :( Insyallah   ヅ 
  
Yerrr kite hanya mampu merancang Tuhan yang menentukan.. Tapi kita tetap boleh berdoa dan berharapkan..



You were there to light my day,
You were there to guide me through,
From the days down and on,
How can i forget all that,
When you're make me smile,
You'll always be a part of me!

‎"A friend will be there for you when things are good...but a TRUE friend will be there for you when things are good and also when things are very bad...and just when it feels like you will never smile again...she can put a smile on your face with just with a hug!"  ♥(◕‿◕) ✿


DATS FOR MY ENTRY TODAY !  ♥(◕‿◕) ✿ 

2 comments: