Sunday 8 April 2012

●•♥❤•● P.E.R.S.A.H.A.B.A.T.A.N K.A.M.I . . . .

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum . .

 " mata yang melihat tidak sama dengan mata yang merasai "

Buat kawan-kawan yg aku sayangi . ENTRY nie KHAS untuk korang :)

Untuk pengetahuan korang , sewaktu aku menulis entry nie , air mata aku tak berhenti  mengalir . Jatuh mengalir membasahi mata aku .Ingin aku luah kan kat korang aku sayang korang sangat2. Kalau boleh aku nak kita kawan sampai bila-bila dan biarlah MATI sahaja yg dapat pisahkan kita berempat . Sedih Ya Allah  , sedih sangat . Tuhan je tahu . . . 

( awal semester tiga . alhamdulillah kami sama-sama dapat naek semester 3 )

. . . .1 . januari . 2011. . . .
Tarikh ini aku mula-mula masuk ke Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Sg. Buloh dan pada tarikh ini juga Tuhan telah mempertemukan aku dengan seorang insan yg selalu menceriakan hidup aku serta insan yg sentiasa berada disamping aku dikala aku sedih  mahupun gembira . Thanks syg for everything . 

♥ ヅ

Ini mase kami berdua mula-mula masuk kolej tu :)

Rapat nya kita AINA NASEHA o.O
ko selalu wat aku HAPPY n orang yg sama kepala ngan aku , giler2 gitu . budak mata bulat yg banyak mulut dan seorang budak tembam yg suka tidur but jadi tak terkawal tatkala berhadapan ngan kamera even even handpom aku . kita SAMA kan suka sgt bergambar >,< hehe

Sayang , kau ingat tak gambar nie ? Rapat nye kan kita ? Nape skunk kita da tak macam nie lagi ? Aku rindu sangat masa dulu :'( Makin hari kita makin jauh sayang . Mungkin masing-masing da ada life masing-masing . Tapi kalau kau nak tahu , aku selalu nangis tiap kali kita gaduh-gaduh or salah faham even hal kecik . Ye , aku tahu aku sensitif sangat kan , da besar pun perangai still lagi cam budak-budak :)

[ DULU KAMI BERDUA , SETERUSNYA BERTIGA ]



Itu AYU FARIHA o,O
si gadis yg punya suara ala2 artis yg minat berkaroke a.k.a rumate si AINA . sangat la berbisa bila berbicara dan seorang yg sgt berterus-terang even adakala nya apa yg diluahkan boleh membuat seseorang itu terluka . tapi bila dah biasa kena semua tu dah jadi tawar :D aku sgt akui dulu memang aku terasa sgt2 bila ko cakap apa-apa je , sume tu pedas sgt sayang tapi lama-lama aku tahu tu memang cara ko selalu nak menang.hehehe and aku ley terima secara perlahan-lahan . Umur tua setahun dari kami menunjukkan kau matang dalam apa jua hal , tak macam kami yg masih bersikap keanak-anakkan . Right ? thanks jugak tuk kau sayang :)

[ DULU BERTIGA SEKARANG BEREMPAT ]


tambah sorang lagi kawan iaitu EQA CHUICHUI o.O

kawan a.k.a rumate aku . gadis aset pp pau nie seorang yg ceria dan kuat tido . hubungan kami mula rapat apabila kami menjadi rumate semasa aku praktikal di Klang awal bulan9 tahun lepas . sedangkan dulu nama aje satu kelas tapi jarang bertegur . tak sangka pulak sekarang menjadi teman sebilik dan sebantal :D tak tahu kenapa aku selesa berkawan dengannya . tapi macam-macam dugaan kami terima selama bersahabat . alhamdulillah kami berjaya tempuhi nya. Thanks juga to you dear :)


rapat nye kita kan sayangku semua ? akrab nya kita kan ? kalau dulu duduk tengok movie sesama , study sesama , makan sesama , lepak sesame , gelak sesame . apa-apa pun mesti sama-sama kan ? 
. . . . . .
setahun berlalu sangat cepat kan sayang ? pejam celik dah masuk setahun lebih persahabatan kita kan ? Banyak sangat suka duka yang kita sama-sama tempuhi kan ?
. . . . . .
tapi sedar atau tak ,masa telah memisahkan kita sayang . aku jugak sangat pasti korang pun perasan semua nie kan ? 
. . . . . . 
Ya Allah , rindu nya aku saat kita bersama dulu . kekadang aku terfikir. . . .

Bilakah saat bahagia itu akan bersua lagi ?
Adakah kita masih lagi dapat berkumpul macam dulu ? borak dan makan sama . .
atau
Mungkinkah semua itu tak akan terjadi lagi ?

S.A.Y.A.N.G
ingat lagi tak gambar yg kita sama-sama tukar dulu ? gambar korang masih lagi tersemat dalam purse aku ,tiap-tiap hari aku bukak mesti terlihat wajah korang . tak pernah aku keluarkan gambar tu dari tempat tu . sayang nya aku dekat korang . kadang-kadang keluar air jernih mengalir membasahi pipi aku.tapi aku tak bagitahu korang . aku pendam dalam hati ,kekadang kerana tak dapat menahan rindu , aku call korang , nak dengar suara korang . bodoh nye aku kan ? perangai cam budak-budak . asyik nanges jer :)
. . . . . .
aku jugak akui korang mungkin ada terasa hati ngan perangai aku..yelah perangai aku nie buruk gak kekadang kan . maaf sayang . insyaallah aku ubah perangai aku . bila berjauhan nga korang , aku cuba untuk berdikari ,cuba untuk jadi lebih matang . even hati aku berat nak tinggal kan korang masa aku terpaksa ditempatkan di Klang . sesungguh nya jauh disudut hati aku , berat untuk aku berjauhan nga korang :'(


satu je aku mintak nga korang even apa-apa jadi kat hubungan persahabatn kita ,aku nak kita sama-sama graduate n sama-sama bergelar seorang Staf Nurse sayang . 

AKU NAK KORANG TAHU AKU SAYANG KORANG LEBIH DARI SEGALANYA ✿ (◠‿◠)



No comments:

Post a Comment