Sunday 18 March 2012

●•♥❤•●i LOVE CADBURY damn much ♥ ヅ

Assalamualaikum..

Untuk pengetahuan korunk semua,satu jer ubat dikala aku sedih n xde mood iaitu COKLAT CADBURY .
 Memang confirm hilang terus sume kesedihan or poblem aku.. tapi bila da makan da macam ketagih lak.. confirm NAK LAGI & NAK LAGI..hahaha
yummy2..dah la skunk nie macam-macam perisa ade..Mostly my pebreb kaw2 yg ada blackforest yg ada jelly tu..
And ada yg terbaru,baru jer aku try,BEST gak

And one more thing yg menarik minat aku ngan coklat cadbury nie bila tgk video iklan nyer yg COMEL sesangat sampai adik aku yg bongsu tu yg nama ADAM terikut-ikut buat kat umah aku. Sampai parent aku siap gelak2 agi tengok telatah ADAM :))
Nie aku bagi korunk tengok gak


"GIRLS CAN'T BE SEPARATED WIF CHOCOLATE "♥ ヅ



No comments:

Post a Comment