Friday 23 March 2012

It was a bad day ! Huuuhhhh :(

Seduy nyer ari nie..sediy sesangat :( *malang tak berbau

Camnie la muka kalau tengah serabut.da tak terurus sangat
Hari tak selalu nye INDAH ! kekadang ada jugak malang yg menimpa kan :(
Tapi ari nie memang teruk sangat,ase macam nak nanges jer , tapi sebenarnye memang patut nanges pun,banyak hal menimpa diri aku. sobsob Rase serabut sangat kepala otak aku ari nie taw !

First things is dear tepom sony ericson Yari aku wat hal,tak boley nak ON . Memang sumpah aku bengang. Padahal baru jer repair,banyak lak tu habis. Osak agi. Aku sayang kot tepom tu ,ianya sangat SPECIAL bagi aku :(
Tolong la kalau boleh ON kejap pun takpe . Banyak sangat benda aku lam tepom tu. Especially nombor tepom member-member aku. Nak copy nombor tu jerrrr . Plissssss :((

The second things is kad ATM Bank Rakyat aku pulak buat hal yang tetiba kena TENDANG kat mesin ATM BSN! Memang malang sangat.Nak cakap takde duit,abah aku baru jer bank in + my elaun pun dah masuk. Leceh betul. Aku pun tak tahu kenapa jadik gitu , padahal sebelum nie ok jer !

" Ya Allah,aku terima apa sahaja ujian yg telah engkau berikan dengan redha,jika itu yg telah ditetapkan untuk aku"
Setiap yg berlaku mungkin ada hikmah disebaliknya~ i hope 

So aku Redha n pasrah jer.Insyaallah ada jalan tu settle masalah tu kan.Hopefully~ ♥ ヅ

Wif a lot of luf by si gadis merah jambu


2 comments:

  1. awak.. sabar.. :) sy doakan moge awk dipermudahkan segalanya oleh Allah :)

    ReplyDelete