Thursday 22 March 2012

●•♥❤•● si Kurus yg suka makan ! yummy2 ♥ ヅ

Assalamualaikum :) *tak jawab dosa !


Owkey tengok jer pada tajuk ENTRY aku , mesti korunk cakap aku bajet kurus kan ? Padahal tak sedar diri nie da makin chubby.Oooopppsss....hehehe
Imagine dat,yg dulu berat aku 49kg dan sekarang nie da 50++ kg ! HadOoooiii memang terlebiy sudah . First at all, jangan pandang sebelah mata je yer, look to myself , mesti korunk tak sangka aku nie seorang yg sgt la kuat makan.Especially snack food such as KFC,McD,Pizza Hut,Chicken Rice Shop,Big apples and seangkatan dengannya !*haaaa ambik ko,sume yg berpotensi mengemukkan aku. same too bersama sahabat seangkatan aku merangkap my BFF si EQA & AINA ,yg sama kuat makan cam aku.Tapi yg tu jugak la jadik PEBREB aku n them. yummy2 :P

Tengok ! Nak pilih makanan pun bukan maen fokus agi,dah la cerewet. Kalau la aku study sefokus nie,dah lama jadik BEST STUDENT . lalalala~

And bila dah makan pulak memang tak ingat dunia. Lantaklah orang nak pikir ape , yg makannye AKU,yg comotnye AKU,yg bayar pun AKU jugak...:D
So pedulikan ape orang nak cakap,xpayah nak COVER-COVER sangat lah yer ! ahakksss

Tengah hentam pizza !lau kat citu pebreb aku pizza ISLAND SUPREME CHEESY BITES :)

Nie pulak dekat KFC ,bersama my cik sayang aku si AINA NASEHA  :)

Okey , pic nie memang teruk dan aku tahu..:) Besar kot mulut aku nak muat satu Double Cheeseburger  a.k.a pebreb aku tuh..but i'm lovin' it!
Masa makan pulak macam-macam la krenah aku and member-member aku nie buat  
Kreatif right ? hahaha
makan fun fries lak cenggini gayanya. jum gaul2kan ia dengan cheese and black pepper :)
Macam-macam kan?FUN & ENJOY :)) "Setiap yang kita lakukan akan jadi suatu kenangan yg bermakna dalam hidup kita kan ? "so lets build a sweet moment to our life by doing something that we luv :)

Thats all for today :))


Wif a lot of luf by si gadis merah jambu ♥ ヅ

No comments:

Post a Comment