Tuesday 20 March 2012

●•♥❤•● Ooopppsss mimpi dipatuk ular ! ♥ ヅ

Assalamualaikum :)

Owkey entry nie sal mimpi aku malam semalam taw.. Lepas siapa study malam semalam,mata aku punya larh ngatuk sangat2. Biasa la kalau dah menghadap buku-buku & nota-nota yang banyak , yang boleh dikira amat membosankan , tapi terpaksa jugak bcoz nex week exam :) Akibat tak dapat menahan mata yg dah rase bengkak nie,tepat kul1 malam aku lena atas bantal empuk aku tuh ditemani rumate aku yg dah lame lena tido..
ZzzzZzzzzzz....

Punyalah lena aku tido kan tapi tetiba ada something yg kacau tido aku. Ape lagi kalau bukan EN.MIMPI . HadOoooii mimpi kali nie punyelah scary  & it's my first time owkey aku mimpi sal nie.
Kalau korunk nak taw , aku mimpi kena patuk ular taw. Hmmm kat leher lak tu. Haissh memang terkejot aku taw ! 
Then pagi tu ape lagi , aku pom start la GOGGLE . Punye lah tertanya-tanya apa maksud mimpi aku semalam.So aku bukak la tafsiran mimpi mengikut ISLAM :)
Tut tut . . . .
Makna nya " JODOH SUDAH DEKAT @ MENDAPAT PASANGAN HIDUP" 
terkejut besar jugak aku bila taw makna nye . Tapi betul ke?
But masa tu tetibe hati aku rasa berbunga-bunga jer.. ahakkssss
Tapi aku pom tak taw betol ke tak. Kata orang mimpi tu mainan tu . Allah hu alam 
Tu la nex time before pegi tido cuci kaki & baca doa tido dulu anak dara oOoiii.. Nie maen tido jer.hehe


Ok papai sume . Tengs baca ENTRY aku nie. hikhikhik

No comments:

Post a Comment